Laithean Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 aha.....Ganska trött nu....har ränt runt lite var stans. ska nog gå och tjata om ett GC men jag vet redan svaret NEJ jaag ska logga ut nu kommer om en timma eller två.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Är tillbaka nu.........Har knapast något att göra för det har blivit så lungt B) *Njuter*Men jag vill ändå ha lite jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ;) ja vill gärna bli sekriterare NYH om ja får. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Tja, ps2_boy var före... ps2_boy: Orka svara i PM. Det är både spelnyheter och nyheter om klubben Frozen star: Du kan få va om ps2_boy inte vill. Annars kanske du kan va vice Sekreterare NYH ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Vice Sekreterare NYH????Jaja Metal OverLord du skriver ju nu så jag ska inte lägga mig i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vad gör vice då?? annars kan vi jobba tillsammans kanske??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja kan fatta dt orson men ja har läst igenom alla 15 sidor(ja va den allra första medlemen i HSPK nepp,DET VAR JAG SOM VAR DEN FÖRSTA MEDLEMMEN!!!! fråga fierce diety om du inte tror mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 hur går man med i en grupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Gruppforum?? man skickar poäng till den som äger den och frågar ifall man får va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Sanji var den första medlemen det står på Listan!Den som är högst upp är först(av medlemarna inte mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) vad gör vice då?? annars kan vi jobba tillsammans kanske??? varför inte.dt e okej för mej. Redigerat 8 Juni 2004 av Frozen star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ska man behöva betala för att gå med i grupper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.