Rosenberg Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Du får snart en varning för alla dina konstiga inlägg, Takanuva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) Fick ett mejl av honom fatta inte vad han skrev! Han skrev så konstigt.....Typiskt nybörgare :visslar: Okej jag behöver tre stycken som är fri villiga som vill vara............PM mig det skriver jag inte bara så rakt ut mycket hemligt...... Om du undrar vad det är PM mig och om du är frivillig så PM mig som jag skrev förut *Gömemr mig bakom en buske och kikar* Redigerat 23 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Dom som är frivilliga nu är Metal Overlord till den dära hemlig stämplade saken. två frivlilliga kvar och villka ska bli det :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag har kommit på en regel om nu Diety godkänner den. Vid en viss tidpunkt (ska vi ta varannan vecka) måste man säga om man har stulit. Vägrar man säga får man en varning och vid 5 varningar bannas man från klubben. Godkänns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) Den reglen är godkänd! Vi måste ha den reglen för att verkligen få veta om ni inte stjäl. Jo Och du Metal Overlord kalla mig inte Diety om du vill kan du kalla mig för FD Redigerat 23 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_vet_mycket_ Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 jah vill vara med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 23 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 _vet_mycket_ hur många gånger har du försökt att stjäla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 jag vill inte vara sekreterare NYH längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 kan jag vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 (redigerat) Medlemar just nu. Max99 du måste skriva hur många gånger du har försökt att stjäla det är samma med _vet_mycket_ Sanji (0)(HedersMedlem) Sonic (0) sonic02 (0) Silver Star (0) Rowyn (0) Yoshi^ (0) DanneStorm (0) Petey Pirahna (0) Master_Link (0) Karata (0) Manga Master (0) Red_Fox (0) Ratchet (0) F.B.K (0) Dragon 66 (0) Triforce (0) Miles Prower (0) Ullebergan (0) Fierce Diety (1)(Ledare)(Den Röda Brända Baronen) R4nG5 (1) Jedi Gamer (1)(Sekreterare NYH) ps2_boy (1) MR Fusk (1)(Sekreterare MED VIK) Finaly_Man (1) Grozzer (1) Jocke2004 (1) XabeR (1) Frozen Star (2)(Avstängd) FireFly (2) 0013 (3) Ruffy (5) Metal OverLord (7)(Sekreterare)(Röde Offret) _vet_mycket_ (?) Max99 (?) Redigerat 24 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Okej vi behöver en ny sekreterare NYH. Om ni vill vara det skicka ett PM till mig eller Diety. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 oj...jag har aldrig gjort det! det e ju dumt att göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.