knibbe Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Var och hur får jag tag i Latios och Latias ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 På Ruby möter du Latios var som helst efter du klarat elite four. På Sapphire möter du Latias var som helst efter du klarat elite four. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 har du fller tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 man fångar bara honom efter du klarat ligan då kan du möta honom (eller henne jag vet inte hehe) var som hälst :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ockej!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 leta i vatten där e den vanligast.. den håller till mycket utanför lilycove :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jag har sapphre version och har innte hittat latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ok... jag hitta den tog den med master ball... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ockej men jag hittar den aldrig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ha tålamod! Jag möte den när jag inte letade efter den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ha tålamod! Jag möte den när jag inte letade efter den. Ha tålamod som ville10 skrev, jag mötte den när jag sprang till safari sonen, och om du hittar den men den lyckas smita så kolla inte var den är på pokedexen, utan bara leta, den finns mycket i vatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 tack!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg