Offline Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 nå, har ni sett den och är den bra? jag funderar på att se den i vckan och undrar om den är bra. (jag litar på ni inte har dålig smak).. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 skulle också gärna se den! :rolleyes: Citera
Offline Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) Japp, men det hade varit bättre om någon som har sett den kunde SKRIVA HÄR!!!!! EDIT: jag menar så silver star, jag menar att dom som sett den oxå kunde skriva här.. Redigerat 2 Juni 2004 av Jedi Gamer Citera
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Har hört att den är lite b aktig. Handlingen verkar inte så speciellt bra men det där om domedagen var en suverän ide tycker jag. Ska nog också se den snart! Citera
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Vadå halva? Sov du hälften av filmen eller? Citera
Gäst Golden Star Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Har hört att den är lite b aktig. Handlingen verkar inte så speciellt bra men det där om domedagen var en suverän ide tycker jag. Ska nog också se den snart! tycker att det e just speciall effekterna som gör det till en bra film, tror jag! :rolleyes: Citera
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) Vadå halva? Sov du hälften av filmen eller?nej,det var för en gammal gubbe fick hjärt attack när den stora vågen av vatten komoch vi fick gå ut och fick inte se hela filmen Redigerat 3 Juni 2004 av sanji Citera
Gäst Frozen star Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 pappa har laddat ner den men ja får inte titta på den :angry: Citera
kkthxbye Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 (sanji @ 03/06-2004 15:28:12) Vadå halva? Sov du hälften av filmen eller? nej,det var för en gammal gubbe fick hjärt attack när den stora vågen av vatten kom och vi fick gå ut och fick inte se hela filmen LOL,LOL,LOL lät så roligt men det kanske inte va det Citera
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 nepp men alla som var där fick en gratis biljett var och star wars hur gammal e du? verkar ganska liten om du inte får se den Citera
Offline Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2004 nu är det bestämt, jag har bokat biljetter, imorgon kl.18.30 ska jag se den.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.