Shockwave Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/lightning_kopiera.jpg jag kan inte använda den här som ava vad är det för fel Redigerat 2 Juni 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 den kan vara för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 den tar för mycket tror jag men det är ursvårt att få den till 12kb stor. om det är det för det står inte kb utan bara k hur stort är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 spara den i gif.. brukar ta mindre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) det gick nu men jag var tvungen att göra den reält mindre än vad den får vara + att det stod att den var för liten när den var prick 12kb lås trån det funkar ju nu Redigerat 2 Juni 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.