Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 det e bara sjukt och funkar ente så du behöver ente fatta nått om det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 hehe.. :P okeeej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Han kan ju "morpha" den där DEoxys. Fråga mig inte hur, han verkar bara kunna bli olika "former". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Aaaa.. deoxys kan bli olika former men har samma färger.. det beror på vilket spel man har.. du kan se de tre former som finns på serebii.net... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 kan man få deoxys på något annat sätt? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 kan man få deoxys på något annat sätt? :huh: hoppas det :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Man kan få den med FR/LG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dactyle_Warrior. Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 det funkar visst. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 (redigerat) Det funkar och dom skjuter upp mer raketer jo! Du ska gå till gubben vid fönstret varje timma! och första gången ssäger han 1 andra 2 tredje 3 och fortsätter ända upp till 100 och då ska man gå till den vita stenen men man kan möta Jirachi eller Deoxys där också om man har ruby/sapphire vet itte vilket!!! :rambo: Redigerat 17 Juni 2004 av Mr Maniac Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jag har white stone,man möter inte deoxys,man plocklar upp white stone!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jag har white stone,man möter inte deoxys,man plocklar upp white stone!!! Vad gör den då? Typ som Power-up eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jag har white stone,man möter inte deoxys,man plocklar upp white stone!!! White Stone finns inte. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg