wetter Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 hur klarar man att slå ner alla monster och hur rullar man rätt med goron när man ska leka "hide and seek" med småbarnen på månen. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag undrar också hur man klarar den grottan på månen. Jag försökte minst 20 gånger, men jag bara ramlade ner hela tiden. Till slut tröttnade jag. Lite synd, för Fierce Deity Mask verkar cool. Men jag klarade sista bossen på första försöket ändå. Den var för lätt, faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 När jag körde så hakade det upp sig (typiskt :angry: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Hide and sneak?.... Fierce Dity Mask?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Hide and sneak?.... Fierce Dity Mask?.... du vet på zelda: majoras mask till nintendo 64 :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 dessutom stavas det seek inte sneek ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag har klarat det! Fierce Diety mask är jätte bra!!!! man spöar majoras mask!! men en tråkig sak är att man bara kan använda den mot bossar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 men jag har klarat majoras mask nu hihihi :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 När jag körde så hakade det upp sig (typiskt :angry: ) Du verkar ha mycket problem med sånt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linus111 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag försökte ganska mycket med att få den masken men jag fick den till slut och den är heftig, men man kan bara ha den mot bossar. Man får ett nytt svärd med som man kan sjuta med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 om man har fullt i magi ja.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jag bara körde och klarade det, fick face dirtys mask och mötte majoras mask. klarade honom och man kom ut på vanlig mark, låg ner och tingeling älvan sa "look he is awake" sen fick man se jättarna och det hakade sig :angry: , jag startade om spelet och hade konstigt nog hade jag fått face dirtys mask. :) nu hakar det sig helatiden på ekakt samma ställe helatiden. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg