0014 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag undrar också hur man klarar den grottan på månen. Jag försökte minst 20 gånger, men jag bara ramlade ner hela tiden. Till slut tröttnade jag. Lite synd, för Fierce Deity Mask verkar cool. Men jag klarade sista bossen på första försöket ändå. Den var för lätt, faktiskt. man ska inte hålla på o svänga vid början utan bara åk rakt fram...så du träffar snedd på kistan osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 VAD HÄNDER NÄR MAJORAS MASK ÄR DÖD??? :angry: :angry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Hur kör man hide and seek?.... Vad gör fiece dirty mask?..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Hur kör man hide and seek?.... Vad gör fiece dirty mask?..... prata med barnen som ha bossmaskerna på sig...ge dom de masker de vill ha, sen är det bara att köra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Kan nå`n säja vad som händer när majoras mask är döööööööööd......... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ALLA i clock town kommer att dansa och hylla dig, sen kommer maskhandlaren och visar dig fler masker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Tack, men på söndag ska jag hem till ett annat Zelda f*n och se det själv. :lol: :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jamen då så...då får du se det allt tydligare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 okej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 :visslar: Nu har jag sett det, det var :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 hur klarar man att slå ner alla monster och hur rullar man rätt med goron när man ska leka "hide and seek" med småbarnen på månen. <_< det e inte så svårt, det går efter ett tag om man tränar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg