Leon Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 :huh: Vilket Pokémonspel är bäst? Ruby eller Sapphire? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 ååå.. va många ämnen som det här kommer upp i.. de e lika bra det är bara vad man föredrar jag föredrar SAPPHIRE!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ja, jag tycker att du tar Sapphire JAG STOR-REKOMENDERAR DET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 om du har game cube kan du köra pokemon i 3-d Det ÄR AS COOOLT :D :P :P :D :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 om du bor i när heten till norrtelje så ska då go till spel och sånt och köpa pokemon colloseum!!! äller någon annan affär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 RUBY HÄR BÄST Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Nää Kyogre KNÄCKER Groudon Stort!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillanderm Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 ryby e best Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Om man vill ha STARKA pokemon välj Ruby! Men om du vill ha SÖTA ta sapphire! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg