DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Men world of warcraft finns väl inte att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 nej ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 jag tycker att du ska köpa warcraft III, men det är jag det så inga kommentarer tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Men world of warcraft finns väl inte att köpa? det kommer i november Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Men är det uppgradering på något spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 jag har ej war craft. men min vän har det o han säjer att den e jätte bra. (har aldrig testat spelet själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Men är det uppgradering på något spel? nej det är ett helt nytt spel som bara är online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Okej, det kanske kan vara något att köpa då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Warcraft 3 är jätte kul! men om du ska köpa spelet så borde du också köpa uppgraderingen, "the frozen trone". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Rign of Chaos är roligare än The Frozen Trhone,men jag tycker ändå att det gamla goda Warcraft 2 är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ja! Darth_vader du vet grejor, du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 köp wc3/warcraft3 och sen gå du online och går in på cutom games det är skitkul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.