Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jaha, men skriv inte det på Xenon. Alltså det är så den här tråden heter. Och det är ju Xbox 2. Men det är inte så smart att flytta debba tråd heller. Eller hur då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 om det dar NGC 2Ngc Q kommer till sverige kan man spela NGC spel pa dom da :?: PS:jag kan inte anvanda dom tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet for jag skriver det har i Australien, hoppas ni forstar mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 om det dar NGC 2Ngc Q kommer till sverige kan man spela NGC spel pa dom da :?: PS:jag kan inte anvanda dom tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet for jag skriver det har i Australien, hoppas ni forstar mig. Nej skulle inte tro det. Men det kanske går ändå. Det är bara att hoppas det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Jag tror att det inte kommer till sverige!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Jag tror att det inte kommer till sverige!! Allvarligt talat så tror inte jag heller att det kommer att komma något Gamecube med DVD till Sverige, men om det kommer så tänker jag ändå inte ta på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg