Giga_Bowser Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag spelade ett spel som man vinner poäng på (Moon lander) Jag kom över gränsen för att få Poäng, men inget fick jag (bara extremt surt humör). Har det hänt nån annan, och hur får man poängen när man vinner dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det har inte hänt mig, fick du över 1500? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 du måste trycka på submit score eller vad det heter för att få dom men en gång fick jag inga heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Måste man inte skicka dom till Admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Måste man inte skicka dom till Admin? Nej,man trycker på submit score,precis som Vegeto sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 k, tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Sedan får man skriva en kommentar på topplistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 ok jag förstår nu tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.