Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Hej! Vad brukar ni göra på rasterna/håltimmarna? Jag brukar spela kort eller spela tennis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 jag brukar köra volleykick=en sorts fotbolls grej på rasterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Vi brukade spela fotboll och träna inför matchen mot lärarna(vi som slutar i skolan i det året spelar et fotbollsmatch mot lärana. Vi gjorde det idag. Men förlorade med 5-2. Annars spelar vi en lek som vi hittat på i klassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Vi kör nigger.Jag är bäst i klassen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Olika! Ibland spelar jag fotboll, ibland pingis, ibland bara pratar jag med mina kompisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Kanske lite stor men jag gungar och leker jage :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Gungar gör jag när jag har riktigt tråkigt! Sen är det kul om man lyckas få med hela klassen på pantgömme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Kanske lite stor men jag gungar och leker jage :) Jag lekte ju jaga i 5:an. Men det gjorde jag inte ensam. Så varför skämmas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 jag spelar kort,fotboll sitter och pratar med polarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Hej! Vad brukar ni göra på rasterna/håltimmarna? Jag brukar spela kort eller spela tennis. har funnits såna trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det kan också hända att man går hem och spelar tv-spel på håltimmar. Men det gäller när det är 2 timmar typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 03/06-2004 21:14:05) Kanske lite stor men jag gungar och leker jage :) Jag lekte ju jaga i 5:an. Men det gjorde jag inte ensam. Så varför skämmas? Jag går i 5:an ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.