Gamer 1 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Nej..... Har du bevis?.... Nån sida eller nåt som säger att det ska komma?..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jaja, nu vet alla att dte kommer en uppföljare men det heter inte windwaker 2? Kanske tex (bara tex) Tetras Chest ;) kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Link64 du är nog med i ZK så du vet nog det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Ja, jag är med i ZK..... Men vad borde jag veta?....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag tror att det bara kommer att Heta Legend of Zelda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 det kommer detta i 3D zeldat (det känns ju inte så säkert med det som nintendoinsider vill säga). z:tww2 kommer också att komma! vi har fått datumet 2XXX på releasen men dom håller på att uteveckla en uppföljare till tww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Datumet 20XX låter mer rimligt. Jo jag ska försöka göra mitt nyhets brev till FSA IGEN!! Knux Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 de nya zeldat påminner lite om sagan om ringen. hoppas de inte blir som dom där asdåliga lord of the rings spelen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag tror att det bara kommer att Heta Legend of Zelda. varför ska du börja hata The Legend Of Zelda??!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag hatar inte Legend of Zelda för F*N!Jag avgudar spelen! [COLOR=red]AVGUDAR! ZELDA SPELEN[/color] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Datumet 20XX låter mer rimligt. Jo jag ska försöka göra mitt nyhets brev till FSA IGEN!! Knux Men datumet dom gett är 2XXX och inte 20XX.. vad är FSA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Just nu, innan releasen, kallar Ninendo spelet för The Wind Waker 2, för att folk ska fatta "ahaaa, de e en uppföljare av The Wind Waker" Nintendo kommer att byta namnet på spelet när det är redo att släppas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg