sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 jag undrar om det är nån här på fuska som går i it-klasser? jag ska själv börja i 7:an :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Vad då it-klasser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) som vanlig skola fast man andvänder en dator och skriver på i stället för penna Redigerat 3 Juni 2004 av sanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 som vanlig skola fast man andvänder en dator och skriver på i stället för penna Lite onödigt att skriva detta, men 2 av mina bästa kompisar skriver på en slags bärbar dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 jepp det är det man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 jepp det är det man gör Japp, men de har dicelexy eller hur man stavar det. Det skriver verkligen krångligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Har man inte penna? Bara dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Har man inte penna? Bara dator? Ja, precis så är det. Men det är bara för de som har stora problem med skrivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Får dom en dator av skolan eller får dom köpa själva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 03/06-2004 21:58:15) Har man inte penna? Bara dator? Ja, precis så är det. Men det är bara för de som har stora problem med skrivning. jag har absolut inte problem med att skriva :angry: och så är det lättare att inte ha en massa böcker och i stället ha allt på datorn för jag tappar bort böcker ganska lätt........ och dannestorm man lånar en data av skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Men då vet jag någon vad it-klasser är :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 som vanlig skola fast man andvänder en dator och skriver på i stället för penna Äkta lyx!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.