DragonMaster Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Oomph! är ett rockband från tyskland och jag tycker dom är jättebra. Tyvärr så är det inte många i Sverige som känner till dem. Så frågan är: Känner du till rockbandet Oomph!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag känner till dom, har däremot inte haft tid att lyssna på dom...tror nog jag ska leta upp nån låt av dom idag och lyssna! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Nej jag har nog inte hört dom men jag tror iallafall det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 inte jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag känner till dom, har däremot inte haft tid att lyssna på dom...tror nog jag ska leta upp nån låt av dom idag och lyssna! ^^ låten: Brennende liebe är jättebra (det är också den enda jag har hört av dem)jag har i alla fall förhandsbokat deras senaste album som släpps den 16:de juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Är det dom som sjunger något linkade: Maja ha, maja hi? Det låter iallafall så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Det var ett underligt namn på ett rock band tycker jag :) Nej men jag har aldrig hört den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Är det dom som sjunger något linkade: Maja ha, maja hi? Det låter iallafall så. nej nej men jag vet vilka de är: Haiducci-Dragostea din tei. det är en cover av o-zone's låt med samma namn. Den är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag hörde en låt vid namn Foil, vet inte om de e oomph! men jag tycker den låten e bra iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag hörde en låt vid namn Foil, vet inte om de e oomph! men jag tycker den låten e bra iaf... hm...det får jag kolla upp! sjöng de på tyska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ehh, nee de va på engelska, så de kanske va helt fel?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 ehh, nee de va på engelska, så de kanske va helt fel?! är du säker på att det stavas foil? om det stavas fuel så är det metallica... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.