klanten Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 hur får man azurill???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Min kompis säger att man ska para en Azumarill med en Kecleon men annars e det en marill men jag vet itte om det e sant! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 det är innte sannt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Hur vet du det daah? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 ja la in 2 marill på dagis men det blev bara ennu en marrill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) prova med en Azumarill. BARA EN. Eller en marill. det måste va en tjej Redigerat 4 Juni 2004 av kalles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Azumarill + Marill = Azurill låter väll ganska rimligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Nää! jag har tittat på en hemsida det står: Ha en kill maril med Sea incense Och en tjej Med Lax Incense Sen Stoppa in dom på träning så blir det ett egg sen kläcks det till en Azuril! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 vad är en sånn där sea incense då?? det står här: http://www.serebii.net/pokedex-rs/298.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 sea incense o lax insence finns INUTI mt.pyre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 I vilken stad ligger MT.PYRE?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg