Gäst G.R.I.M Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ingen alls men den är VÄNSTER om lilycove city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 man hittar lax+sea icense när duy hoppar ner i hålen på Mt.Pyre och du ska ge en marill kille lax icense så och tjej sea icense.. då blir det en azurill.. det samma är med waynut.. kille wobuffet med lax o.s.v samma med pichu och igglybuff!! man måste ha sea+lax icense för at få en baby annars blir det ett basic stadie!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 man hittar lax+sea icense när duy hoppar ner i hålen på Mt.Pyre och du ska ge en marill kille lax icense så och tjej sea icense.. då blir det en azurill.. det samma är med waynut.. kille wobuffet med lax o.s.v samma med pichu och igglybuff!! man måste ha sea+lax icense för at få en baby annars blir det ett basic stadie!! Okej tack Smaragd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 NIIIIICE!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 på serebii.net står de bara att honan behöver sea icense Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 det räcker med att en av dom (vilken som helst) har en sea enice!! Jag har gjort två boxar fulla med azurill ägg ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Det räcker med att en av dom (vilken som helst) har en sea Incence!! Jag har gjort två boxar fulla med Azurill-ägg ;) ;) Det stämmer, lita på han o mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Ja! jag har bara sea incence! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) Azumarill + Marill = Azurill låter väll ganska rimligt men för igår la jag raichu och en marill så blev det azurill :blink: Redigerat 10 Juni 2004 av Donald Duck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Donald Duck @ 10/06-2004 13:53:56) Azumarill + Marill = Azurill låter väll ganska rimligt men för igår la jag raichu och en marill så blev det azurill :blink: Hade din Marill en Sea Incence på sig? För vissa pokémon kan få ägg trots att det är helt annorlunda pokémon, som Raichu(K) o Marill(T)=Azumarill(No one) eller Mudkip(K) o Whismur(T)= Whismur(?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (JGamer @ 10/06-2004 14:29:21) (Donald Duck @ 10/06-2004 13:53:56) Azumarill + Marill = Azurill låter väll ganska rimligt men för igår la jag raichu och en marill så blev det azurill :blink: Hade din Marill en Sea Incence på sig? För vissa pokémon kan få ägg trots att det är helt annorlunda pokémon, som Raichu(K) o Marill(T)=Azumarill(No one) eller Mudkip(K) o Whismur(T)= Whismur(?) nej jag la också 2 gyarados i dagiset så gjorde dem en Pichu fast det var i silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Nää! jag har tittat på en hemsida det står: Ha en kill maril med Sea incense Och en tjej Med Lax Incense Sen Stoppa in dom på träning så blir det ett egg sen kläcks det till en Azuril! När du säger "träning", menar du Pokémon Day Care, då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg