DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Är Harry Potter och fången från azkaban något att köpa? Länkar: http://www.tradition.se/visaProdukt.asp?id=8340 http://www.tvspelsborsen.se/view_product.j...&pid=2735&gid=4 http://www.playzone-europe.biz/shop_product.asp?id=22082 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Min dator har sekärt inte rum för det spelet. men jag sku vilja har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag också, men just nu är det fel i min dator (inga andra av våra datorer klarar Harry Potter). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 gillar du de andra harry potter spelen ska du väl köppa det.. jag gillar d iaf inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Det är roligt men det tar slut fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Fången från azkaban är ju den bästa harry potter så jag ska köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Dem som är fans till harry potter köper det säkert.... Jag däremot.... Som nästan hatar harry potter köper det inte.... Och det kommer bara att köpas av harry potter älskare inte utav någon annan som vill ha ett bra spel för det är det inte.... Det är dålig grafik och kort livslängd(enligt många)..... Harry Potter Fången från Azkaban: Grafik: 5 Ljud: 6 Kontroll:6 Hållbarhet: 4 TOTALT: 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag gillar Harry Potter, tror jag ska köpa det men inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Chao Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag tycker inte att det är inte värt att köpa!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Tycker du inte? Om man vänat 1-2år så kostar dom jätte lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Chao Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ja,,det go ju men köp det inte nu i allafal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 ska nog inte köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.