Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Dem som är fans till harry potter köper det säkert.... Jag däremot.... Som nästan hatar harry potter köper det inte.... Och det kommer bara att köpas av harry potter älskare inte utav någon annan som vill ha ett bra spel för det är det inte.... Det är dålig grafik och kort livslängd(enligt många)..... Harry Potter Fången från Azkaban: Grafik: 5 Ljud: 6 Kontroll:6 Hållbarhet: 4 TOTALT: 5 Knappast att grafiken är så dålig! Den är 8 för när jag spelade hos min kompis så var det super bra grafik! Grafik: 8 Ljus: 7 Kontroll: 7 Hållbarhet: 9 Så! Jag läste i en Spel tidning! Och jag har spelat det! Citera
Laithean Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Har Harry Potter Fången från Azkaban kommit ut :huh: Isåfall ska fråga min brosa om han kan hitta det på ett billigt ställe. Citera
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Jag tittade på baksidan av lådan, jätte bra grafik! Citera
Potatisbil Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 harry potter POA suuuuug*r på pc ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.