Gäst Frooz Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Vad ska jag köpa jag gillar Mario Zelda Och har funderat att köpa Harry potter och fången från azkaban eller värkar det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 köp inte harry potter,typiskt lågprisspel som dessutom suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Köp super mario sunshine elller the legend of zelda wind waker eller four swords adventures när det kommer ut!.... Harry potter är ett skitspel..... tycker jag iaf.... Och jag kan säga att min kompis som älskar harry potter tycker att det är sådär så det är inget vidare bra...... Han heter Master_chao här på fuska.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Det kostar typ 549... :P kallar du d lågpris? Fick f*n 5+ av aftonbladet.. men iaf.. Om du inte har tww kanske du ska köpa det.. det blir lättare om du säger vilka du har.. köp harry potter det är nog inge fel på d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 När kommer four sword ut jag har redan tww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag tycker att du ska köpa Super Mario Sunshine om du inte har det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Mario Party5 om du inte har det tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Mario Party5 om du inte har det tycker jag. tycker jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag tycker Zela tww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Köp Ssbm det är sk*t kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag gillar allra mest Phantasy Star Online det tycker jag du ska köpa !!! inte Harry Potter det suger !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Mario Kart,fast det e ganska lätt,men roligt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg