KazeN Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jo, det skulle vara tufft med ngn slags simulator som man kan ha på huvudet så det blir en virtuell värld typ. så ser man det i första person! gu va s0ft det skulle vara. T.ex. springa runt som link o snacka med zelda hela faderullan. Pokémon fans skulle springa runt som galningar o leta pkmn (i virtuella världen) m.m. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Han menar ju att när man sätter på sej glasögonen komemr det fram hologram gubbar som man tex kan skjuta, tror jag ;) Jag tror tv-spelen bara tar slut för ingen har fantasi kvar, för alla är utbrända i hjärnan. Eller så stannar vi här. 2004. Precis vad jag menade :lol: Orden ur munnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 ehm, man skulle behöva ett stort rum för viruella glasögon med de där funktionerna, gör du det hemma lär du ju springa in i en vägg och förstöra dom... DB MASTER> du är inte så dum du heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 kanske om typ 60 år så kommer det finnas PS15 :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jo, det skulle vara tufft med ngn slags simulator som man kan ha på huvudet så det blir en virtuell värld typ. så ser man det i första person! gu va s0ft det skulle vara. T.ex. springa runt som link o snacka med zelda hela faderullan. Pokémon fans skulle springa runt som galningar o leta pkmn (i virtuella världen) m.m. :D det skulle va ganska kul!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Ja, man tar på sej såna 3D glasögon, så komemr en hologram, värld upp anpasad efter ens hus, typ. Så fienderna finns typ i mitt rum, fast inte på riktigt. Det skulle vara roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jaa ni fattar vad jag menar :) men vissa fattar ändå inget (jag nämne inte några namn) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 det kommer nog att finnas rätt så många eye toy spel=) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Va häftigt det skulle vara att kasta en virituell pokeboll, eller skuta en virituell pil med en virituell pilbåge. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 och tänk vad det kommer finnas för mario spel Super Mario Sunshine fast till gameboy DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Det finns ju vanliga super mario=P Det där med virtuela pokemon fighter skulle vara det coolaste som någonsin funnits. Sen att köra multi då! fatta känslan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 super smash bros skulle va otrolit kul och göra otroligt ont i multiplayer. man skulle bli ganska trött av att vara sonic i ett sånt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg