KazeN Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Jo, det skulle vara tufft med ngn slags simulator som man kan ha på huvudet så det blir en virtuell värld typ. så ser man det i första person! gu va s0ft det skulle vara. T.ex. springa runt som link o snacka med zelda hela faderullan. Pokémon fans skulle springa runt som galningar o leta pkmn (i virtuella världen) m.m. :D
finaly_man Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Han menar ju att när man sätter på sej glasögonen komemr det fram hologram gubbar som man tex kan skjuta, tror jag ;) Jag tror tv-spelen bara tar slut för ingen har fantasi kvar, för alla är utbrända i hjärnan. Eller så stannar vi här. 2004. Precis vad jag menade :lol: Orden ur munnen
Ozoon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 ehm, man skulle behöva ett stort rum för viruella glasögon med de där funktionerna, gör du det hemma lär du ju springa in i en vägg och förstöra dom... DB MASTER> du är inte så dum du heller
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 kanske om typ 60 år så kommer det finnas PS15 :lol:
kkthxbye Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Jo, det skulle vara tufft med ngn slags simulator som man kan ha på huvudet så det blir en virtuell värld typ. så ser man det i första person! gu va s0ft det skulle vara. T.ex. springa runt som link o snacka med zelda hela faderullan. Pokémon fans skulle springa runt som galningar o leta pkmn (i virtuella världen) m.m. :D det skulle va ganska kul!!!!!!
DanniQ Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Ja, man tar på sej såna 3D glasögon, så komemr en hologram, värld upp anpasad efter ens hus, typ. Så fienderna finns typ i mitt rum, fast inte på riktigt. Det skulle vara roligt!
Dream Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 jaa ni fattar vad jag menar :) men vissa fattar ändå inget (jag nämne inte några namn)
Trasheye Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2004 det kommer nog att finnas rätt så många eye toy spel=) .
FireFly Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Va häftigt det skulle vara att kasta en virituell pokeboll, eller skuta en virituell pil med en virituell pilbåge. :)
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 och tänk vad det kommer finnas för mario spel Super Mario Sunshine fast till gameboy DS
finaly_man Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Det finns ju vanliga super mario=P Det där med virtuela pokemon fighter skulle vara det coolaste som någonsin funnits. Sen att köra multi då! fatta känslan.
K.K. Slayer Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 super smash bros skulle va otrolit kul och göra otroligt ont i multiplayer. man skulle bli ganska trött av att vara sonic i ett sånt spel.
Rekommendera inlägg