Hoppa till innehåll

Tänk Er

Rekommendera inlägg

Jo, det skulle vara tufft med ngn slags simulator som man kan ha på huvudet så det blir en virtuell värld typ. så ser man det i första person! gu va s0ft det skulle vara. T.ex. springa runt som link o snacka med zelda hela faderullan. Pokémon fans skulle springa runt som galningar o leta pkmn (i virtuella världen) m.m. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 108
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Han menar ju att när man sätter på sej glasögonen komemr det fram hologram gubbar som man tex kan skjuta, tror jag ;)

Jag tror tv-spelen bara tar slut för ingen har fantasi kvar, för alla är utbrända i hjärnan. Eller så stannar vi här. 2004.

Precis vad jag menade :lol: Orden ur munnen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehm, man skulle behöva ett stort rum för viruella glasögon med de där funktionerna, gör du det hemma lär du ju springa in i en vägg och förstöra dom...

DB MASTER> du är inte så dum du heller

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, det skulle vara tufft med ngn slags simulator som man kan ha på huvudet så det blir en virtuell värld typ. så ser man det i första person! gu va s0ft det skulle vara. T.ex. springa runt som link o snacka med zelda hela faderullan. Pokémon fans skulle springa runt som galningar o leta pkmn (i virtuella världen) m.m. :D

det skulle va ganska kul!!!!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...