Gäst max99 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 jag e rätt kul va? aja back 2 topic.. CS 3 kommer väll ut om 4-5 år.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 okej.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 men jag menade att man var en cs gubbe och hade ett virtuellt gevär.. det skulle heta: CS virtual! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 jag tror faktiskt att man bara kan vara sig själv i ett sånt spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siyt 2 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Jag hålller med om i framtiden för där finns säkert typ Super smash Bros Melee 3 eller nåt sånt Pokemon Gold Stadium och alla nya Pokemon hehe Super Mario Bros 10 heeheh Verker tufft med ett nytt Game Cube asså Att man bara säger open så öppnas cd in kastet eller va det heter :gitarr: osså masssssssssor av grymma spel :evil: Kanske såna Anime spel eller nått :P *Tar ett djupt andetag* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 mario party 10 eller nåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siyt 2 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Ja ur grymt asså!! :visslar: Sonic Adventure 4 DX Directors Cut :cool: Osså ja :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Om 10 år vet jag inte, då är väl Tvn, Mobilen, Radion, CD spelaren, DVDn, Tv spelet, Datorn och allt annat inbyggt i en liten fickdator. Men om 50 år tror jag vi medverkar i spelen, om någon har sett filmen ExistenZ så förstår ni vad jag menar. Om inte, GÖR DET! Där är framtidens spel. faktiskt. Fast om 10 år kanske inte spelen finns.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 jag tror att grafiken komm vara nästan verkilg det skulen var tufft :cool: och datoeran kmmer var karft fulla. Grymt :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 kanske ett 3D spel kommer som mario sen måste man ta på sig 3D glasögon så man kan se ordenkligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 undra vad som händer i framtiden..kanske det blir som typ terminator! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg