Gäst Kaktus-Killen Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 kommer det finnas några? jag har varit på många HL2 Enemy sections men inte hittad nåt annat än vanliga fiender Om ni vet några (sidor om/bilder på o.s.v) så säg! Citera
unreal Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 får man väl deras bas lever ju gå och skjut på den när det kommer Citera
Kanji Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 kommer det finnas några? jag har varit på många HL2 Enemy sections men inte hittad nåt annat än vanliga fiender Om ni vet några (sidor om/bilder på o.s.v) så säg! Man skulle kunna tro att Strider skulle kunna vara en boss... :D Den är stor.... Citera
Kanji Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 kommer det finnas några? jag har varit på många HL2 Enemy sections men inte hittad nåt annat än vanliga fiender Om ni vet några (sidor om/bilder på o.s.v) så säg! Man skulle kunna tro att Strider skulle kunna vara en boss... :D Den är stor.... Citera
xiaoxiang Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 strider är ju jätte stor och värkar vara emun mot pistoler, smgs å det nya gravitations vapnet ps, ifall man köper Cs Cz så får man en bonus skiva med filmer på och på en av dom finns det striders. Citera
ullbergan Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 man måste nog ha en bra data för hl2 Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 (redigerat) mm ja striders ÄR nog bossar.. i dom nya demonstrations filmerna så tålde stridern mer än 10 missiler :/ och i tunnels, dom där blå sakerna e nog en boss(ar?) Redigerat 5 Juni 2004 av Kaktus-Killen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.