Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag vet att det är rätt så gammalt men är det värt och köpa i allafall? :ph34r: min kommpis älskar det spelät så det är nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Ja, köp det! du kommer inte ångra dig, du kan köra en massa fordon, ha en massa olika vapen m.m SPRING OCH KÖP! SPRIING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag säger bara att om du inte köper d så kommer du nog att ångra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 den äger! sen e de bara o ladda ner Desert Combat (LAGLIGT) sen kan du spela på tills tangentbordet pajar! Håller med, köp Bf:1942 och ladda ner Desert Combat, för att det är ass kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Bra,jag köpte det i dag för 199 kr.Det är ASKUL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.