Markus Nordangård Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 (redigerat) -X- Redigerat 5 September 2010 av Markus Nordangård Citera
LoadsOfHitman Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Det har bara funnits dem fusk det finns och det kommer bara finnaas dem fusk det finns punkt slut <_< Citera
dan92 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Precis jag håller med........ Anars måste man ju programera om hela spelet.... Citera
LoadsOfHitman Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Precis jag håller med........ Anars måste man ju programera om hela spelet.... exact Citera
Markus Nordangård Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Ni fattar väl att programmeraren inte avslöjar några fusk. Det är vi som testar tills vi hittar några. Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Nu kommer nya fusk till jedi academy jaha?jag förstår inte riktigt vad du vill ha sagt me d :huh: <_< Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Skrivet 5 Juni 2004 Ni fattar väl att programmeraren inte avslöjar några fusk. Det är vi som testar tills vi hittar några. Vi fattar typ allt, det är du som inte fattar... -_- Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.