shiro Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 NEJ köp ett NES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Köp GameCube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Jag tycker att gamecube har roligare spel o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 NEJ köp ett NES 1. va har NES me de här att göra? 2. var skulle man få tag på ett? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 NEJ köp ett NES Äntligen någon som fattar vad spel känsla egentligen är! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 a eller hur det hadlar om xbox inte nes och nbes finns bara att köpa begagnat men nu har jag tänkt efter asso jag har gamecube men om jag ska köpa xbox vart ska jag köpa deen asso jag vill gärna ha typ något pak med ett spel och hankontrol och själva tv-spelet så kan någon je tips på bra hemsidor eller bra affärer där det säljer x box PS: jag tycker att x box och gc e lika bra bara att xbox e större m,en har en hårdisk men annars har dom exakt sa,mma saker asso jkag mennar typ bredbandsadapter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 köp ett pak 1 basenhet med 2 handkontroller och amped2, halo och midtown madnes2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 x-box=död ps2=svimar gamecube=du kommer leva ett långt liv! :new_snipersmilie: gamecube. :new_2gunsfiring_v1: PS2! Du kommer att leva ett långt ägande liv XBOX!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Kan någon vettig människa med ngc svara mig om det kostar att skaffa bredbandadapter? Jag har nämligen hört att man även måste ha modemadapter och tillsammans kostar de 1000 kr. Stämmer det? Isådanafall slipper du de problemen om du köper XBox. XBox har även många fler spel som kan spelas över internet. Och man kan även prata i headset på XBox över internet, det kan man inte på ngc va? Jag tycker att det roligaste med spel är att köra de på internet och håna motståndarna när man besegrar de och att snacka taktik med sina egna lagkamrater. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 dumpa gc och köpa xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Kan någon vettig människa med ngc svara mig om det kostar att skaffa bredbandadapter? Jag har nämligen hört att man även måste ha modemadapter och tillsammans kostar de 1000 kr. Stämmer det? Isådanafall slipper du de problemen om du köper XBox. XBox har även många fler spel som kan spelas över internet. Och man kan även prata i headset på XBox över internet, det kan man inte på ngc va? Jag tycker att det roligaste med spel är att köra de på internet och håna motståndarna när man besegrar de och att snacka taktik med sina egna lagkamrater. ne man behöver bara köpa en av dem modem adapter e till de som bor i villor men bredbandsadaptern e gjord till lägenheter radus högus med mera men man kan köra mest spel på bredbandadaptern gå in på www.webhalle.com där står det att dom kostar runt om kring 400 kr det e ganska billigt PS: aassso skriv inte såna här typ :new_snipersmilie: XBOX :1_15firing: PS2 :new_bdaysmile: GAmecube asso gör inga såna det e bara spam inlägg alla tycker olika ¨å det e ja*ligt onödigt och skriva såna inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Kan någon vettig människa med ngc svara mig om det kostar att skaffa bredbandadapter? Jag har nämligen hört att man även måste ha modemadapter och tillsammans kostar de 1000 kr. Stämmer det? Isådanafall slipper du de problemen om du köper XBox. XBox har även många fler spel som kan spelas över internet. Och man kan även prata i headset på XBox över internet, det kan man inte på ngc va? Jag tycker att det roligaste med spel är att köra de på internet och håna motståndarna när man besegrar de och att snacka taktik med sina egna lagkamrater. ne man behöver bara köpa en av dem modem adapter e till de som bor i villor men bredbandsadaptern e gjord till lägenheter radus högus med mera men man kan köra mest spel på bredbandadaptern gå in på www.webhalle.com där står det att dom kostar runt om kring 400 kr det e ganska billigt PS: aassso skriv inte såna här typ :new_snipersmilie: XBOX :1_15firing: PS2 :new_bdaysmile: GAmecube asso gör inga såna det e bara spam inlägg alla tycker olika ¨å det e ja*ligt onödigt och skriva såna inlägg ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg