(=Sonic=Master=) Skrivet 7 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 men vart kan man köpa alla xbodx pack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Data nörden Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 x-boxsuger, var nöjd med eran pc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 att ha Bredbands adapter kostar ca 80 kr i/mån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 att ha Bredbands adapter kostar ca 80 kr i/mån lol, börjar man att betala direkt eller är det nåt års abonnemang som det är på xbox live? Om man gillar att spela mycket på internet så ska man nog inte köpa gc i första hand tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 men vart kan man köpa ett xbox pack någon som kan svara på den frågan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 men vart kan man köpa ett xbox pack någon som kan svara på den frågan Vad menar du med ett xbox pack? Själva xboxet + spel eller? Isåfall på tv-spelsaffärer. Det finns nog lite här och där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Game,Tradition... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 X-Box = Bäst i test, dyr. Ps2 = 7/10 i test, inte så dyr [hittar under 1500 över allt] Gc= Pung sugaren om någon =) Sämst i test, billig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Ps2 är inte billigare än xbox den är dyrare!!! Ibland lika dyrt men då får man med spel med xbox men inte med ps2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dead Metall Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 nej aldrig xbox men du har väl ngc men istället för xbox ta ps2 xbox kalar jag för en tegel sten det e många som kallar xbox för tegelsten p.g.a kontrollerna.....men om ni inte kan spela xobox för att kontrollerna e förstora så har ni väl väldigt små händer då, om ni har det så får ni ju ta och växa till er Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dead Metall Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 helt klart ska man köpa xbox....Xbox e helt klart bättre än PS2 och Gamcube....det e grafik på de flesta spelen än på ps2 och gc......och så vill jag bara säga en sak !!!XBOX RULES!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StoneHead Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 X-Box = Bäst i test, dyr. Ps2 = 7/10 i test, inte så dyr [hittar under 1500 över allt] Gc= Pung sugaren om någon =) Sämst i test, billig! Jag håller med om att Gc= pungsugaren om någon, men jag håller inte med om att Xbox är dyrare än Ps2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg