Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag gillar när det händer såna saker för då blir det mer spännande! Bara inte nån skadar sig allvarligt! :| ja, det e häftigt men inte klul om nån skadar sig, då kan man inte se dem igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Xade @ 08/06-2004 17:24:43) Jag gillar när det händer såna saker för då blir det mer spännande! Bara inte nån skadar sig allvarligt! :| ja, det e häftigt men inte klul om nån skadar sig, då kan man inte se dem igen! håller med!det har funnits förare som har dödt under loppet! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 inte ofta det händer svåra olyckor som kenny Bräck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag brukar inte kolla så mycket på formel 1 men när jag gör det ser jag ofta olyckor... en del hemska också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 inte ofta det händer svåra olyckor som kenny Bräck men jag menar inte han... <_< finns mycket bättre förare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag tycker han e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag vet men tog bara upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) det fanns väl en känd finsk åkare som var bra eller?? vad hetter han nu igen? Redigerat 8 Juni 2004 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 det fanns väl en känd finsk åkare som var bra eller?? vad hetter han nu igen? han hette hakkinen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 han kanske ska börja igen!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 just ja så hette han, ska han börja igen, va grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 han kanske ska börja igen!!!!!! det ska han inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.