kkthxbye Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (Silver Star @ 06/06-2004 11:23:38) i monte carlo åkte han av banan... sen ärdean lite tråkigt när han vinner nästan varje lopp ja...ibland kan det va lite tråkigt...men han kör väldigt bra! ja han är ju bä :rolleyes: st Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) jag älskar f-1! B) hejar på M Schumacer! :D Jag brukar titta på Formel 1 då när jag har tråkigt. Jag hejar också på Michael Shumacher. Det är kul när det händer nåt. Redigerat 6 Juni 2004 av Jonte The Winner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 06/06-2004 17:10:58) jag älskar f-1! B) hejar på M Schumacer! :D Jag brukar titta på Formel 1 då när jag har tråkigt. Jag hejar också på Michael Shumacher. Det är kul när det händer nåt. håller med!i monte carlo hände ju en stor krok! ^_^ :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag gillar när det händer såna saker för då blir det mer spännande! Bara inte nån skadar sig allvarligt! :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 det är roligast när dom sladdar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 det är roligast när dom sladdar eller krockar! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Ja, för då blir det lite mer action! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Ja, för då blir det lite mer action! ja, men för det mesta så brukar det vara lite lång tråkigt så jag brukar vara sammtidigt vara uppe på fuska.se eller gör ngt annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 i starten är det roligast.. då krockar eller sladdar dom oftast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 i starten är det roligast.. då krockar eller sladdar dom oftast hehe. Tänk om man kollar på Formel 1 bara för att de starten. Sen går man iväg igen. Någon som gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 íbland när jag måste göra nått annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 i starten är det roligast.. då krockar eller sladdar dom oftast startyen e ju den som e spnnaände delen! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.