Hitman-Kodnamn47 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Hej! Jag undrar om grafiken och så är bra på Splinter Cell Pnadora Tomorrow? Vad handlar det om? Är det tänk spel? Är det värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Markus Nordangård Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Hej ! Pandora tomorrow är ett jätte bra spel det har bra grafik men inte ett tänk spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jaha, ska man inte tänka sig för på vad man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 det e best jag rek det.jo man moste tänka svin mycket köp det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ok, jag funder på att köpa det eller något annat spel...Detta blir ett jäkligt svårt val! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.