Serenty Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Man kan visste fuska på Tomb Raider 4! Super enkelt! man ska bara stå åt norr så att kompassen är 'genomskinlig' sedan var det något mer. det var någonting med load. Återkommer! :P Men det går nog inte att fuska på Chronicles. Jag tycker att det spelet är lite .. öö.. knäppt faktist. först är Lara vuxen. Sedan på en nivå är hon barn igen. sedan vuxen! Har nästan klarat alla spel.. :kung: Men jag andvänder en speciell guide så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serenty Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Ja, här är den lilla guiden: http://hem.passagen.se/tomb.raider.3/ Det ska finnas fusk där också. Men på Tomb Raider 3. ÅÅÅÅÅ Jag Har fassnat på Area 51. Där har hon ju inga vapen eller nåt.. så man kan inte fuska. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyabi Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Man kan visste fuska på Tomb Raider 4! Super enkelt! man ska bara stå åt norr så att kompassen är 'genomskinlig' sedan var det något mer. det var någonting med load. Återkommer! :P Men det går nog inte att fuska på Chronicles. Jag tycker att det spelet är lite .. öö.. knäppt faktist. först är Lara vuxen. Sedan på en nivå är hon barn igen. sedan vuxen! Har nästan klarat alla spel.. :kung: Men jag andvänder en speciell guide så.. I Chronicles så har hon inte kommit tillbaka från Egypten så det är inte den nutida Lara man spelar med. Hennes vänner minns och berättar för varandra och man får uppleva saker som hon har gjort förut. Jag tycker att det är rätt tufft och det är nästan kul att springa runt utan vapen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serenty Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 (redigerat) Mmm. Det är ganska roligt, men asså, Säkerhetslägret (i guiden) står det att ska hoppa ner för den närmaste plattformen, öö, vilken? :unsure: (sry. Har skrivit Area 51 men SL!) :visslar: Redigerat 23 Juni 2005 av Serenty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.