Hoppa till innehåll

Tomb Rider


xbox_2

Rekommendera inlägg

Man kan visste fuska på Tomb Raider 4!

Super enkelt! man ska bara stå åt norr så att kompassen är 'genomskinlig' sedan var det något mer. det var någonting med load. Återkommer! :P

 

Men det går nog inte att fuska på Chronicles. Jag tycker att det spelet är lite .. öö.. knäppt faktist. först är Lara vuxen. Sedan på en nivå är hon barn igen. sedan vuxen! Har nästan klarat alla spel.. :kung:

Men jag andvänder en speciell guide så..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan visste fuska på Tomb Raider 4!

Super enkelt! man ska bara stå åt norr så att kompassen är 'genomskinlig' sedan var det något mer. det var någonting med load. Återkommer!  :P

 

Men det går nog inte att fuska på Chronicles. Jag tycker att det spelet är lite .. öö.. knäppt faktist. först är Lara vuxen. Sedan på en nivå är hon barn igen. sedan vuxen! Har nästan klarat alla spel..  :kung:

Men jag andvänder en speciell guide så..

 

 

I Chronicles så har hon inte kommit tillbaka från Egypten så det är inte den nutida Lara man spelar med.

 

Hennes vänner minns och berättar för varandra och man får uppleva saker som hon har gjort förut.

 

Jag tycker att det är rätt tufft och det är nästan kul att springa runt utan vapen ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...