Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (Master_Link @ 05/06-2004 14:26:18) Metroid Prime kanske Jag gillar inte krigsspel. enligt din avatar och ditt namn tror jag du gilalr zelda spel, alltså köp TWW!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Eller köp Four swords adventures när det kommer ut..... När kommer det ut förresten?.... I September. Det har precis släppts i USA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 September.....:(.... Jaja, jag ska köpa det när det kommer ut ändå..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 semtember.. de e ju jätte långt dit ju... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Ja.... Det är det....:(.... Men det är bara att vänta.... Det som jag hatar mest.... Att vänta.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 mmm 4 månader ta och räkna hur många dagar 30 gånger 4 120 dagar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 120 dagar.....:(... Det är ju många dagar kvar.... Jaja.... Inget mer om det.... Star Fox adventures är ett bra äventyrsspel också....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 122 eftersom varanan månad är 31 dagar i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Två dagar mer?..... NEJ!.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ja nu e det ju så att jag bara har testat i några få sekunder gamecube... men super mario sunshine var rätt kul faktiskt.. ;) sen var det typ nått hp spel typ quddich man skulle flyga runt o ha sig...det var la rätt kul... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Alla harry potter spelen suger.... Tycker jag iaf.... Och jag vet att jag hataqr harry potter.... Men det kan ju vem som helst se att det inte är ett bra spel.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 resident evel 4 det kommer i vinter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg