Hoppa till innehåll

Har Nån Klarat?

filip

Rekommendera inlägg

har nån på OoT klarat att springa om den där gubben i tältet? jag har hört att om man slår honom under en minut får man spring skor? är det sant? ifall hur kan man klara honom? jag har försökt med hästen också. 

Jag har klarat det men det är ssssssssssssvvvvvvvvvååååååååååårrrrrrrrrtttttttt

jag använde hästen och galoperade.

men det var för några år sen så jag kommer inte ihåg vad man får :(

det var svårt men det går!!! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har nån på OoT klarat att springa om den där gubben i tältet? jag har hört att om man slår honom under en minut får man spring skor? är det sant? ifall hur kan man klara honom? jag har försökt med hästen också. 

Jag har klarat det men det är ssssssssssssvvvvvvvvvååååååååååårrrrrrrrrtttttttt

jag använde hästen och galoperade.

men det var för några år sen så jag kommer inte ihåg vad man får :(

det var svårt men det går!!! :ph34r:

det går INTE att klara det...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo om du klarar att springa med hästen på rancen under 30 sek får du en vit flyggande häst. kan man slå springaren och få en sak?!? yes!! men du sa att det var svårt så... (suck) jag vill ha saken!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo om du klarar att springa med hästen på rancen under 30 sek får du en vit flyggande häst. kan man slå springaren och få en sak?!? yes!! men du sa att det var svårt så... (suck) jag vill ha saken!!

Hrm...du har fått ett och annat om bakfoten. Om man klarar Eponaracet på Lon Lon Ranch får man en ko och ingen flygande häst (du ska inte tro så mycket på alla rykten ;) ). Den springande snubben kan man inte klara. Wetter säger ju att han glömt vad man får. Det beror nog på att han inte fick nåt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

..........nej... men minns du vilken tid man måste klara? :o

Tror inte man ska klara nån tid. Man tävlar väl mot honom? Jag minns det som att man ska komma först, helt enkelt. Men varje gång man kommer i mål är han redan där. Han säger att han kommit en sekund tidigare, eller nåt sånt. Eller så har jag helt fel... Vet bara att man inte kan vinna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...