rajak Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Det är egentligen inget fusk direkt, bara ett tips att klara spelet mycket lättare.. jag tycker att det e lungt ett fusk
rajak Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Nej.. Det är bra för att man ska inte fuska i pkmn.. a det tycker jag ocså
Smaragd Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Jepp.. men det enklaste kan va att skicka det till Colosseum om man har och göra ett rare candy fusk (jag har skickat in det :P ) så man får 150 st rare candys!! så e det bara att träna upp dem med rare candy :) :)
Nafrali Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Jepp.. men det enklaste kan va att skicka det till Colosseum om man har och göra ett rare candy fusk (jag har skickat in det :P ) så man får 150 st rare candys!! så e det bara att träna upp dem med rare candy :) :) Ja, det är ju med ett fusk..
Nafrali Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Kolla på fuska.se och leta upp pokemon colosseum där står det.
_Cutan_ Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 Jag hittar inte! ( Kanske är för att jag är ny! ) Vart skulle man leta? Jag har kollat på www.fuska.se men hittar det inte! :angry: Kan ni kanske hjälpa mej?
Rekommendera inlägg