Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Någon som har fått reda på om det kommer ut till nästa år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 isåfall skulle de säkert varit me på E3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Hade gärna sett Ice Climbers i 3D. Man tävlar om att nå toppen mot datorn, tiden, plocka poäng under klättringen eller multi (bara förslag som låter bra) Hade nog kollat in det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 de va så kul att spöa syrran på ice climbers. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Hade gärna sett Ice Climbers i 3D. Man tävlar om att nå toppen mot datorn, tiden, plocka poäng under klättringen eller multi (bara förslag som låter bra) Hade nog kollat in det Jo, det där skulle varit kul. Typ olika banor först upp till toppen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ett coop mode skulle inte va dålit de häller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 men fire emblem ska ju komma till gba och custom robo 2(tror jag att det heter) ska ju komma till gc så vem vet..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 men fire emblem ska ju komma till gba och custom robo 2(tror jag att det heter) ska ju komma till gc så vem vet..... Jaha, jag som trodde att Fire Emblen redan fanns till Game Cube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 10/06-2004 18:34:26) men fire emblem ska ju komma till gba och custom robo 2(tror jag att det heter) ska ju komma till gc så vem vet..... Jaha, jag som trodde att Fire Emblen redan fanns till Game Cube. Trodde jag också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Det finns väl i Japan ? på GC alltså ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg