Zêbbîe Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Varför kan jag inte creata på custom game? ska jag ställa in nåt på min brandvägg(Nortom)? Eller hur ska jag göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag vet ej, hur man gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 om du ska creata måste du nog öppna en port på brandväggen, men jag vet inte vilken och inte hur man gör så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jag har också brandvägg du måste stänga av den om du ska kunna creata (vi har inbyggt brandvägg som inte går att stänga av :angry: :unsure:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.