Ljusstaven Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Är det nån som vet hur man ska ta sig vidare på första banan i "Ninja Gaiden"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 om du precis har klarat 1 "bossen" ska du gå till ditt spelet börjar och istället för att gå upp för berget går du vid sidan av det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 vart är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Jag har fastnat i klostret... Jag antar att jag behöver få upp kassakåpet, men jag kan inte lista ut hur man ska få tag i koden... och om nån vet var vänstra Stone Tablet finns, vore det bra också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Det kanske står på gamefaqs..... http://www.gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 du ska läsa diary på bordet bredvid den första statyn. kolla på månaden och dagarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Som sagt kollade dagboken. Det står fyra siffror där i form av ett datum. Sedan längst ner i texten står det left, right, right, och left eller nåt sånt. Ta första siffran, om vi nu SÄGER att det är en två, snurra till vänster först, tills du kommer till tvåan,, sen höger till nästa siffra osv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 coolt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg