Bandyfluff Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 HJÄÄÄLP!!! när man har "mördat" det dära trädet...då kan man ju gå ut o grejjer och man har en flöjt o sånt där.. vad gör man sen <_< ??? för jag gick in i templet då kunde man spela en sång men det blir ju ingen sång!!! :o :blink: blir trött!! hjälp mig snälla.. vet inte va ja ska gö.. //Bandyfluff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 menar du att du har dödat gohma precis? då ska du till hyrule slottet det säger dom ju :/ där träffar du zelda och resten fattar du.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 men navi säger nått om the girl on lon lon ranch have lost hers father o bla bla bla.,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jag antar att hon menar att du ska prata med den tjejen och du får ett ägg vänta tills det blir morgon och sedan kläcks det. väck sedan pappan uppe vid slottet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 sen kan du gå in, förbi alla vakter och sen gå till zelda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 vart e han då?? det finns ingen där förutom vakterna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Han är längst bort vid en liten öppning in till slottet..Klara av att smyga förbi alla vakter sen gå till det blir ett stopp och så ligger det en gubbe där och sover.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ??? hur ska man kunna göra det?? dem ser ju mig hela tiden... tack för svaren ialla fall.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jo nu hittade ja han... men sen då?? vad gör man nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Om ägget har kläckts så tar du fram hönan så att den väcker honom. Sen när han har flyttat på sig så knuffar du lådorna så att de hamnar på varann så att du kan klättra upp på dem och hoppa upp till den lilla gluggen framför. Sen får du smyga förbi fler vakter tills du kommer till Zelda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 tack för hjälpen allihop... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg