Haggen Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Vilket x-box spel längtar ni mest efter? Jag längtar efter Fable och Halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Dom + doom 3 och HL2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag längtar efter doom3, halo2, half-life 2, fable......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Man längtar till nästan nya spel till Xbox för att det kommer så många bra nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Ja..... Det är verkligen många bra spel som kommer nu.... Jag glömde också far cry instinkts.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Kommer fra cry till Xbox!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Nja..... Inte det far cry som finns till pc..... Men det ska komma ut ett far cry som heter Instincts..... Och det ska vara nästan som det på pc.... Jag har för mig att det var så iaf.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 F#n vad grymt i så fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zed Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 längtar till half-life2..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 HALO 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Min kompis håller med om Halo2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Det lär ju vara det bästa till Xbox... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg