nooobie Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 på det kan man ha stora förhoppningar ohhhh bara två månader kvar nu <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 11 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 jo men det är bättre att förvänta sig det värsta så blir man glatt överaskad istället för besviken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 jo men det är bättre att förvänta sig det värsta så blir man glatt överaskad istället för besviken Haha smart sagt men det går ju inte när det gäller det spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 går går det men jag håller med om att man inte ser nått fel än men man vet ju knappt nått om uppdragen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 går går det men jag håller med om att man inte ser nått fel än men man vet ju knappt nått om uppdragen Nää jag vill åtminstonde veta vad banorna heter ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Nej jag mena inte så det är bra att man inte vet nått om uppdragen för det är tråkigt att veta ALLT i förväg. Men det jag menar är att eftersom man inte vet nått m uppdragen så kan det både bli hur bra som hälst eller vise versa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thimpa Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 jag länktar till halo2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingriver Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 när kommer helo 2 ut ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 11 nov i sverige fy f*n va jag längtar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 - Ja 11 november i sverige - Och så 9 november i USA. Surfa in på deras officiella H2 sida: http://www.xbox.com/assets/en-us/flash/gam...alo2/index2.htm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg