nooobie Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 halo 2 verkar bli grymt bra :D jag kan knappt bärga mig har redan bokat så den 11 november då j*vlar :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 halo 2 verkar bli grymt bra :D jag kan knappt bärga mig har redan bokat så den 11 november då j*vlar :D :D Så mycket coolare och håller längre om man har Live..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 håller med men halo 1 hade inte live och det är ett av det bästa spelen som finns men jag håller fortarande med om att spelupplevelsen blir störe med live ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Jag kommer att dö jag vill så gärna ha det.............. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 du får det inte snabbare om du dör ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 du får det inte snabbare om du dör ;) jo för då är det som att sova och då känns det som att tiden går snabbare...... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 fast en nackdel är ju att du inte kan köra det när du är död ;) . Jag skulle rekommedera en drygt 3 månader dvala hahaha :D . back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 det enda man behöver till xbox är följande: Xbox live och halo 2 (dosor inkludera och tv) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 och ett vägguttag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 och ett vägguttag okej då.......... undrar hur shadow ser ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 aaaa det kan man undra. Men har man fått någon riktig förklaring till vad profet gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (redigerat) aaaa det kan man undra. Men har man fått någon riktig förklaring till vad profet gör?kollar upp det nu...... det stog så här: (orkar inte översätta) The Prophets are the leading class of the Covenant society. The lower classes do whatever the Prophets say, because the Prophets are able to communicate with "the gods." The Prophet ride on a hovering platform, probably propelled by the same type of systems as the Covenant Ghost. Little is known about the Prophets to date. Redigerat 28 Augusti 2004 av Pippo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg