Donald Duck Genius Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Var i grottan hittar man nosepass som mest ???!!! :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 I don´t know... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 :angry: :angry: :angry: Jag tycker att om du inte vey ska du inte skriva något!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 OCH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Du måste använda rock smash... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 :D :D Thanks! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Du måste använda rock smash... Är den i den här grottan där det glänser på marken ? (det e varmt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 i deford city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Sammanfattning.. I Dewford, Granite Cave och använda rock smash på stenarna.. fungerar endast på sapphire tror jag.. man hittar mawile på ruby inte nosepas!! jag har nosepas så det fungerar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg