kkthxbye Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (Link64 @ 05/07-2004 23:00:07) jag har det på ps2 jag har klarat alla banor på normal. Jag har inte kört det på länge...... Men jag har nästan också klarat alla banor på normal.... Har ni hittat alla mini games?.... minigames som anaconda typ???.. jag har bara hittat det ::: anaconda::: var får man rästen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Hallå kan nån säg exakt hur man öppnar sten porten på aztec ruins????? och sen en sak till hur klarar man "men in grey"?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (redigerat) (ps2_boy @ 06/07-2004 13:32:31) (Link64 @ 05/07-2004 23:00:07) jag har det på ps2 jag har klarat alla banor på normal. Jag har inte kört det på länge...... Men jag har nästan också klarat alla banor på normal.... Har ni hittat alla mini games?.... minigames som anaconda typ???.. jag har bara hittat det ::: anaconda::: var får man rästen? Jag har hittat anaconda och ett till.... Kommer inte ihåg vad det hette.... Men den finns i neo tokyo..... I den basen man kommer till..... Där finns ett rum med en massa skåp.... I ett utav dem skåpen finns ett till minispel.... Man kanske måste köra på normal.... Annnars kanske den inte finns där.... Den tredje har jag inte hittat..... Redigerat 6 Juli 2004 av Link64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (Master Chief @ 06/07-2004 23:36:55) (ps2_boy @ 06/07-2004 13:32:31) (Link64 @ 05/07-2004 23:00:07) jag har det på ps2 jag har klarat alla banor på normal. Jag har inte kört det på länge...... Men jag har nästan också klarat alla banor på normal.... Har ni hittat alla mini games?.... minigames som anaconda typ???.. jag har bara hittat det ::: anaconda::: var får man rästen? Jag har hittat anaconda och ett till.... Kommer inte ihåg vad det hette.... Men den finns i neo tokyo..... I den basen man kommer till..... Där finns ett rum med en massa skåp.... I ett utav dem skåpen finns ett till minispel.... Man kanske måste köra på normal.... Annnars kanske den inte finns där.... Den tredje har jag inte hittat..... ok,ska kolla där ;) står det typ find Minigame eller nått?? jag hittar bara machingun där typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (ps2_boy @ 07/07-2004 13:06:25) (Master Chief @ 06/07-2004 23:36:55) (ps2_boy @ 06/07-2004 13:32:31) (Link64 @ 05/07-2004 23:00:07) jag har det på ps2 jag har klarat alla banor på normal. Jag har inte kört det på länge...... Men jag har nästan också klarat alla banor på normal.... Har ni hittat alla mini games?.... minigames som anaconda typ???.. jag har bara hittat det ::: anaconda::: var får man rästen? Jag har hittat anaconda och ett till.... Kommer inte ihåg vad det hette.... Men den finns i neo tokyo..... I den basen man kommer till..... Där finns ett rum med en massa skåp.... I ett utav dem skåpen finns ett till minispel.... Man kanske måste köra på normal.... Annnars kanske den inte finns där.... Den tredje har jag inte hittat..... ok,ska kolla där ;) står det typ find Minigame eller nått?? jag hittar bara machingun där typ ps2 boy!!Kan du inte hjälpa mig o säga hur man kommer igenom sten porten på aztec ruins (normal) snälla!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 jag gör det imorgon då kan jag köra den orkar inte nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 jag gör det imorgon då kan jag köra den orkar inte nu ok schysst.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kotten Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 korv :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 (Gamefreak @ 08/07-2004 19:19:15) jag gör det imorgon då kan jag köra den orkar inte nu ok schysst.... haha kom på hur man skulle klara de på aztec ruins men jag har fortfarande inte fattat hur man klarar "Men In Grey" <_< kan nån hjälpa mig... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 ja den e enkel skjut alla tunnor med olja och alla minigun som sitte på väggar eller på marken här och där!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Schysst men jag har redan klarat den :P ...men nu kan du hjälpa mig med en bana som man slåss mot en massa handgubbar....dom e ju typ odödliga ju...om du har klarat den så kan du väl hjälpa mig så e du schysst..om du behöver hjälp me nått spel så kanske jag kan hjälpa till??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 på andra ligan så har jag bara handskarna kvar dom e omöjliga!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg