thebest Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 vilket program gör du sidan i? undrar för jag vet bara hur du gör sidan du skriver in exakt allt som ska hända då och då men det går inte med de program jag har kan du vara snäll och skriva vilket program......? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 det undrar jag med om du säger det så e du bäst !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Anteckningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Vad menar du med det adde? JAg menar, har du inget HTML-Verktyg du gör hela grund grejen på liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Det enda som är gjort i program är Grafik och en html mall. Detta är gjort i Photoshop och i Frontpage. Men sedan så är allt gjort i anteckningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 15 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 nä vad dum jag är jag gör om något av mina program =) .........hmm.................jag lyckas inte skriva ner allt i anteckningar (lyckas allt för utom poängen som här på sidan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.