Takanuva Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Hallå! Ser nå´n på mongo från yttre rymden...JAG MENAR har nå´n War of the ring? tycker NI d e roligt? :) =B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ja men det påminner väldigt mycket om warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilla_0 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ja men det påminner väldigt mycket om warcraft WarCraft är bättre :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 "ser på..." Vad? Går det på tv? Spelet är iaf bra, enligt kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (nilla_0 @ 06/06-2004 21:49:44) ja men det påminner väldigt mycket om warcraft WarCraft är bättre :D Det stämmer men jag sa ju att war of the ring påminner väldigt mycket om warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Ja tycker det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nilla_0 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) Ja tycker det är kulJa det är roligt men jag tycker att det är lite för lite banor, hoppas att det snart kommer ett expansion pack :o Redigerat 7 Juni 2004 av nilla_0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag har spelat det hos en kompis pch jag tycker det är bra. men jag tycker fortfarande att WarCraft 3:frozen throne e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 ganska bra <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Är det bara jag som tycker att det börjar bli tjatigt med alla lotr spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.