humtydumty Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Behöver lite hjälp.... I harbor hamn så ska man ha med sig Yoshi, hur får jag med han? :unsure: Och sen i..hm kommer inte ihåg vad banan heter.. Men där det är vattenmelonstävling, man ska ju få ner en vattenmelon. Hur får jag ner den utan att den går sönder. Jag tar upp den där sandtrappan och rullar ner den, men där nere finns ju dom där som slänger en upp i luften och när dom slänger melonen går den ju sönder.. :unsure:
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Behöver lite hjälp.... I harbor hamn så ska man ha med sig Yoshi, hur får jag med han? :unsure: Och sen i..hm kommer inte ihåg vad banan heter.. Men där det är vattenmelonstävling, man ska ju få ner en vattenmelon. Hur får jag ner den utan att den går sönder. Jag tar upp den där sandtrappan och rullar ner den, men där nere finns ju dom där som slänger en upp i luften och när dom slänger melonen går den ju sönder.. :unsure: Du måste ge Yoshi frukten som han vill ha. Finns där det är sprayat frukt. Få ner Vattenmelonen på stranden. Du dödar ankorna genom att locka dem till växterna som sticker upp på stranden. När ankorna ligger vid en växt så ska du spruta på växten, då flyger ankan upp i luften, och dör sedan vid landningen.
humtydumty Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Jag vet att jag måste ge den frukst att vill ha.. Finns han på Harbor banan eller måste man ta med han från "huvudbanan" och om man då måste det, hur?
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) Jag vet att jag måste ge den frukst att vill ha.. Finns han på Harbor banan eller måste man ta med han från "huvudbanan" och om man då måste det, hur?Yoshi finns på banan, på episod 8. Han finns på varje bana på någon episod. Han måste ha den där studsaktiga frukten på Ricco Harbor. Den ska studsa ur i ett rör om du gör markduns på fruktröret.(Finns 2) Redigerat 6 Juni 2004 av Jonte The Winner
finaly_man Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Skrivet 6 Juni 2004 Du kan bara hoppa på dom dära rören (inte ihåliga =P) om fruketn du senast tog ur samma rör är borta. Får du fel frukt, kasta den i vattnet, så man inte behöver vänta. Kommer frukten (eller Yoshi) i vattnet försvinenr dom.
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Skrivet 7 Juni 2004 Du kan bara hoppa på dom dära rören (inte ihåliga =P) om fruketn du senast tog ur samma rör är borta. Får du fel frukt, kasta den i vattnet, så man inte behöver vänta. Kommer frukten (eller Yoshi) i vattnet försvinenr dom. Varför inte låta frukten ligga och försvinna om det blir fel? Om du kastar dem i vattnet blir det bara tidsfördröjning.
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 spruta på fiskarna så blir dom plator På Noki Bay? På vilken Episode? Har redan klarat det, men ändå.
KazeN Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 16/06-2004 20:10:06) spruta på fiskarna så blir dom plator På Noki Bay? På vilken Episode? Har redan klarat det, men ändå. dom snackar ju om ricco harbor episod 8, hur får du det till noki bay?
Shadowbeing Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Skrivet 17 Juni 2004 (KazeN^ @ 16/06-2004 20:41:01) (Jonte The Winner @ 16/06-2004 20:10:06) spruta på fiskarna så blir dom plator På Noki Bay? På vilken Episode? Har redan klarat det, men ändå. dom snackar ju om ricco harbor episod 8, hur får du det till noki bay? Oj, sorry. Jag blandade ihop denna tråden och den andra SMS-tråden. Trodde det bara fanns en sådan.
Thunder Dragon Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Skrivet 17 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 06/06-2004 20:50:16) Behöver lite hjälp.... I harbor hamn så ska man ha med sig Yoshi, hur får jag med han? :unsure: Och sen i..hm kommer inte ihåg vad banan heter.. Men där det är vattenmelonstävling, man ska ju få ner en vattenmelon. Hur får jag ner den utan att den går sönder. Jag tar upp den där sandtrappan och rullar ner den, men där nere finns ju dom där som slänger en upp i luften och när dom slänger melonen går den ju sönder.. :unsure: Du måste ge Yoshi frukten som han vill ha. Finns där det är sprayat frukt. Få ner Vattenmelonen på stranden. Du dödar ankorna genom att locka dem till växterna som sticker upp på stranden. När ankorna ligger vid en växt så ska du spruta på växten, då flyger ankan upp i luften, och dör sedan vid landningen. du kan även döda "ankorna" via att spruta vatten på dom tills dom ramlar, sen göra en rumpduns på dom.... då e dom toast.
Rekommendera inlägg