Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har börjat spela Majoras Mask igen efter ett par års uppehåll och jag ligger vid Gerudos i Great bay. Jag har stenmasken som ska göra en osynlig men även fast jag har på mig den när jag smyger omkring därinne så blir jag fasttagen. Vad kan det bero på?

Skrivet

du går på dom? det låter lustigt iallafall.. fast jag hoppas du bara menar dom som patrullerar runt för vissa ska ju upptäcka en så man får nyckel till rummen med ett ägg i.

Skrivet

Jag har kommit in i ett rum ovanför en trappa där jag först kunde skjuta den ena vakten utan att hon såg mig men sen när jag försöker skjuta en som står vid en stor kista så går det inte fast pilen träffar henne. När jag sticker upp skallen det minsta lilla bakom tunnorna så skriker hon att det är en typ med konstig mask som smyger runt i fortet och så åker jag ut med huvet före ut ur templet.

Skrivet

Det är i Gerudo Lagoon när man ska hitta Zora-äggen som de har stulit. Man kanske inte måste ha stenmasken men det underlättar nog.

Det har fixat sig nu iallafall. Man var tvungen att gå in i ett rum intill och skjuta ner ett getingbo genom en liten glugg så att de flydde. Sen gick man in och hämtade Hookshot.

Skrivet

Vänta..... Det har jag gjort har jag för mig.... Men det var väll inte stone mask jag fick då.... Jo, det kanske det var...... Jo det var det!.....

den bör man använda till anju/kafeis uppdrag...
  • Skapa ny...