Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Forsaken Fortress:

Jag kan inte komma förbi dom dära monster-vakterna med långt hår.. :(

Dom kastar lampan på marken och sen startas larmet..jag vet inte hur jag ska göra. Snälla nån, Hjälp mej..

PS: Köpte spelet igår... :)

;)

Skrivet

Grisarna? Du ska ta u7pp tunnan som finns i början av gången och sätta dne över huvudet. (du ser hur där, i en bild av knapparna i högra hörnet.)

Sen kan du gå men när någon av vakterna tittar på tunan så skall du stå still, men se upp för råttorna.
Skrivet
(Flamed Jirachi @ 07/06-2004 12:07:45)

Grisarna? Du ska ta u7pp tunnan som finns i början av gången och sätta dne över huvudet. (du ser hur där, i en bild av knapparna i högra hörnet.)

Sen kan du gå men när någon av vakterna tittar på tunan så skall du stå still, men se upp för råttorna.

Ja.... Dem är lite jobbiga som t.ex när man har nästan kommit fram till slutet så kommer dem j***** råttorna och förstör det för mig.... Och då hamnar jag i fängelset igen.......
Gäst PhantomGanon
Skrivet

amen så svårt e det inte om det finns ett råtthål i närheten gå inte nära det och när vakterna vänder ryggen mot dig och har gåt 3 steg ungefär smyg äfter vakten tills han stanar.när han stanar ska du stana det är dedt enklaste sättet

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...